Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.

Voor een toelichting klik hier.

Links

Op onze website kunnen links geplaatst zijn naar externe websites en organisaties. Stichting TWINZ draagt geen verantwoordelijkheid met betrekking tot het gebruik van uw gegevens van deze andere organisaties. Lees daarom eerst de privacyverklaring van een website die u bezoekt.

Recht op inzage

Wijzigingen

Stichting TWINZ behoudt zich het recht om wijzigingen aan te brengen in de privacyverklaring. Bekijk daarom regelmatig onze privacyverklaring voor een update van het beleid.

Wanneer u vragen heeft neem dan contact met ons op:

Stichting TWINZ
e-mail: info@stichtingTWINZ.nl