Disclaimer

Voor het algemene gebruik van deze website (www.stichtingtwinz.nlis onderstaande disclaimer van toepassing. Door gebruik te maken van deze website , wordt u geacht kennis te hebben genomen van de disclaimer en deze te hebben aanvaard.

Gebruik van informatie

Stichting TWINZ streeft ernaar op haar website altijd juiste informatie aan te bieden. Hoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld staat stichting TWINZ niet in voor de volledigheid, juistheid of actualiteit van de informatie.

Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Stichting TWINZ aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit het gebruik van de informatie of website en evenmin voor het niet goed functioneren van de website. Op basis  van het verzenden en ontvangen van informatie via de website of e-mail kan niet zonder meer een relatie tussen stichting TWINZ en de gebruiker van de website ontstaan.

Stichting TWINZ garandeert niet dat aan haar gezonden e-mails (tijdig) worden ontvangen of verwerkt, omdat tijdige ontvangst van e-mails niet kan worden gegarandeerd. Ook de veiligheid van het e-mailverkeer kan niet volledig worden gegarandeerd door de hieraan verbonden veiligheidsrisico’s. Door zonder encryptie of wachtwoordbeveiliging per e-mail met stichting TWINZ te corresponderen, accepteert u dit risico.

Hyperlinks

Deze website kan hyperlinks bevatten naar websites van derden. Stichting TWINZ heeft geen invloed op websites van derden en is niet verantwoordelijk de beschikbaarheid of inhoud daarvan. Stichting TWINZ aanvaardt dan ook geen aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit het gebruik van websites van derden.

Intellectuele eigendomsrechten

Alle publicaties en uitingen van stichting TWINZ zijn beschermd door auteursrecht en andere intellectuele eigendomsrechten. Behalve voor persoonlijk gebruik en niet commercieel gebruik, mag niets uit deze publicaties en uitingen op welke manier dan ook verveelvoudigd, gekopieerd of openbaar worden gemaakt, zonder dat stichting TWINZ daar vooraf schriftelijk  toestemming voor heeft gegeven.

Wijzigingen

De disclaimer kan worden gewijzigd. De wijzigingen worden via onze website bekend gemaakt. Wij adviseren u om regelmatig de disclaimer te bekijken.

Contact en vragen

Heeft u naar aanleiding van onze disclaimer vragen, neem dan per e-mail contact met ons op.

Stichting TWINZ
E-mail: info@stichtingtwinz.nl

© Stichting TWINZ. Deze pagina is voor het laatst gewijzigd op 30 januari 2019.

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van onze bijeenkomsten? Dan kunt u zich hier aanmelden voor onze nieuwsbrief.  Stichting TWINZ respecteert uw privacy. Klik hier voor onze privacyverklaring.