Hoe kan ik mij aanmelden voor een bijeenkomst?

Aanmelden voor een bijeenkomst doet u via het inschrijfformulier. Ga naar één van de geplande bijeenkomsten en klik op inschrijven. Nadat uw betaling via iDeal is verwerkt bent u aangemeld voor een bijeenkomst.

Hoeveel plek is er nog voor een bijeenkomst?

Als het inschrijfformulier is geopend kunt u zich aanmelden voor één van onze bijeenkomsten. Is het inschrijfformulier gesloten dan is een bijeenkomst vol.

Hoe weet ik of het aanmelden voor een bijeenkomst is gelukt?

Zodra uw betaling bij ons is verwerkt ontvangt u automatisch een e-mail ter bevestiging en een ticket met aanvullende informatie als een routebeschrijving, datum en aanvangstijdstip voor de bijeenkomst.

Heeft u nog andere vragen over het aanmelden?

Stuur gerust een e-mail naar info@stichtingtwinz.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Betalingen

Hoe voldoe ik het inschrijfgeld?

U voldoet het inschrijfgeld via iDeal tijdens het doorlopen van het inschrijfformulier.

Kan ik een factuur ontvangen of achteraf betalen?

Wij maken  gebruik van iDeal. Je ontvangt direct na het aanmelden automatisch een factuur. Heeft u hier vragen over? Stuur een e-mail naar administratie@stichtingtwinz.nl

Kan het inschrijven voor een bijeenkomst op naam van een organisatie?

Het is mogelijk om in het inschrijfformulier de naam van uw organisatie of werkgever op te geven bij het invulveld “organisatie”

Documentatie & hand-outs

Waar vind ik de voorbereidingsdocumenten?

Indien nodig krijgt u vijf werkdagen voorafgaand aan een bijeenkomst per e-mail de voorbereidingsdocumenten. Dit kan bijvoorbeeld een pre-toets zijn.

Hoe krijg ik hand-outs van een bijeenkomst?

Deze krijgt u tijdens de bijeenkomst of na afloop per e-mail toegestuurd.

Ik ben de fysieke &digitale hand-outs kwijt, kan ik deze nogmaals krijgen?

Als deelnemer van een bijeenkomst kunt u deze nogmaals krijgen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@stichtingtwinz.nl met de volgende gegevens: Naam, voornaam, adres en datum van de door u bijgewoonde bijeenkomst.

Het deelnemerscertificaat ben ik verloren, hoe krijg ik een nieuw certificaat?

Na het volgen van de bijeenkomst krijgt u éénmalig een deelnemerscertificaat.

Algemene-en inschrijfvoorwaarden of annuleren

Waar vind ik de algemene- en inschrijfvoorwaarden?

Klik hier voor onze algemene- en inschrijfvoorwaarden.

Zelf kan ik niet naar de bijeenkomst komen, mag iemand anders mij vervangen?

Ja iemand in dezelfde functie mag u opgeven als vervanger. Stuur hiervoor een e-mail naar info@stichtingtwinz.nlvermeld uw naam, voornaam, functie, adres, telefoonnummer en datum van de bijeenkomst.

Geef dezelfde gegevens van uw vervanger aan ons door. Plus het e-mailadres en eventueel een BIG-nummer. dit voor het verwerken van de accreditatiepunten.

Op welke manier kan ik de aanmelding voor een bijeenkomst annuleren?

Wanneer u zich wilt afmelden voor een bijeenkomst stuur dan zeven werkdagen voor de geplande bijeenkomst een e-mail naar info@stichtingtwinz.nl, vermeld uw naam, voornaam, adres, functie en de datum van de bijeenkomst. U ontvangt van ons een bevestiging van de afmelding.

Wat als stichting TWINZ een bijeenkomst annuleert?

Mocht deze situatie ontstaan, dan wordt u hier zo spoedig mogelijk per e-mail van op de hoogte gebracht. Een alternatieve datum wordt door de organisatie eventueel direct gepland. Automatisch staat u ingeschreven voor de nieuwe datum van de bijeenkomst.

Mocht u onverhoopt niet kunnen op deze nieuwe datum, dan kunt u kosteloos per e-mail annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@stichtingtwinz.nl, vermeld uw naam, voornaam, functie, adres, telefoonnummer en datum van de bijeenkomst.